» حوادث » انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۲ شرور تبعیدی دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۲ شرور تبعیدی دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 1, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این مأموریت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله توقیف مکمل دام و طیور، خودرو حامل سوخت قاچاق و اسپیکر و نوشابه‌های انرژی‌زا، دستگیری دو شرور تبعیدی و رفع تصرف اراضی می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه دو شرور تحت تعقیب، تبعیدی و سابقه دار در پی ایجاد مزاحمت برای شهروندان شاهرودی دستگیر شدند، افزود: از مخفیگاه این دو متهم تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۶۴۳ متر مربع از اراضی ملی آرادان به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال رفع تصرف شد، ابراز داشت: این اراضی به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده بودند که در این راستا یک متخلف بازداشت و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه دو دستگاه خودرو شوتی حامل دو هزار لیتر سوخت قاچاق در میامی توقیف و دو نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: این خودرو پژو با سرعت زیاد به سمت شرق کشور در حال تردد بود که با کشف محموله از حرکت بازماند.

وی بابیان اینکه ۹۴۴ اسپیکر بدون مدارک گمرکی و قانونی و قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال از خود و عبوری محور سرخه_گرمسار کشف و ضبط شد، افزود: پرونده راننده خودرو تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان هنگام گشت زنی به خودرو مزدا وانت سفید رنگ مشکوک شدند، ابراز داشت: در بازرسی بار این خودرو ۳۸۱ نوشابه انرژی‌زا قاچاق کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای از توقیف مکمل دام و طیور فاقد مجوز حمل به میزان چهار و نیم تن از خودرو ایسوزو عبوری شهرستان سرخه خبر داد و اضافه کرد: ارزش این محموله ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×