» حوادث » انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سارقان منهدم شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سارقان منهدم شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 19, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این مأموریت‌ها در شاهرود، میامی و گرمسار به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه باند سارقان اماکن خصوصی با دستگیری پنج نفر در شاهرود منهدم شد، افزود: این افراد به انجام ۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه ارزش اموال سرقتی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ابراز داشت: این سرقت‌ها از باغات و منازل مسکونی صورت گرفته است.

موقوفه‌ای بابیان اینکه اسانس عطرهای خارجی قاچاق از خودرو کامیونت خرده بار در محورهای مواصلاتی شاهرود خبر داد و تصریح کرد: ارزش تقریبی این محموله که از مشهد عازم تهران بود شش میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی از کشف یک هزار و ۴۶۰ لیتر گازوئیل از کامیونت ایسوزو در گرمسار خبر داد و افزود: متهم ۲۷ ساله و اهل یکی از استان‌های شرقی کشور بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه بالغ بر ۹۲ کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک پلیسی در حوزه شهرستان میامی خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×