» حوادث » امیدوارم بتوانیم چراغ راه مردم باشیم
حوادث

امیدوارم بتوانیم چراغ راه مردم باشیم

اسفند 16, 1402 0

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در نشست هجدهمین همایش سراسری روْسا و مدیران پلیس راهور فراجا گفت: در این جمع همگانی قرار است تبیین طرح بزرگ ترافیکی و همچنین چشم اندازهایی را در دستور کار خود قرار دهیم.

او گفت: در جمع حاضر بیش از ۹۰۰ نفر از همکاران ما در پلیس راهور فراجا هستند. مجموعه مدیران پلیس راه  و  ستاد استان های سراسر کشور ، ۳۰۵ پاسگاه پلیس راه، همچنین مدیران و روسای ۱۴۰۰ پلیس راهور شهرستان کشور گردهم جمع شده ایم تا  وضعیت پلیس راهور را در سال آینده بررسی کنیم.

حسینی بیان کرد: با همه دوستان این میثاق را بستیم تا بتوانیم رهرو فرمایش های رهبر باشیم. بر اساس فرمایش حضرت آقا دستاوردهای بزرگ هدف های بزرگی را طلب می کند. امیدوارم بتوانیم برنامه های دولت را در بحث استقرار نظم ترافیکی به منظور کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان در کشور مدیریت کنیم.

او گفت:کاهش تصادفات نیازمند آگاهی جمعی است. باید مولفه های محیطی اعم از نقاط ضعف را شناسایی کنیم تا بتوانیم به کمک قوت خود آن ها را تقویت کنیم.

حسینی تصریح کرد: امیدوارم با به کار گرفتن ساز و کار منطقی امکان و قابلیت عملیاتی‌مان را به توان ۳ تبدیل کنیم و با مجموعه این تدابیر چراغ راهی برای مردم در سال جدید باشیم.

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×