» قضائی » افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۱۶ استان
قضائی

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۱۶ استان

بهمن 22, 1402 0

معاونت راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همزمان با یوم الله دهه فجر روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه ۲۰ پروژه عمرانی در ۱۶ استان کشور افتتاح می‌شود.

خبرگزاری میزان – امیدی معاونت راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه و در راستای دسترسی آسان به ارائه خدمات کیفی و در شان مردم و حذف واحد‌های ثبتی استیجاری و تاسیس و ساخت واحد‌ها یا ایجاد نمایندگی‌های ثبتی روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه آیین افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس دستگاه قضا برگزار می‌شود.

وی افزود: محوریت احداث پروژه‌های عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اکثرا در نقاط محروم و کم‌برخورداری است که دسترسی مردم به واحد‌های ثبتی در آن مناطق با دشواری همراه است.

گفتنی است؛ ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مردم مناطق محروم هدف اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است در سال گذشته و در همین راستا در هفته قوه قضاییه نیز ۱۲ پروژه عمرانی در ۶ استان کشور جمعا به مساحت ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×