» قضائی » استمرار بمباران غزه خشم ملت‌های منطقه و مردم حق طلب جهان را شعله ور می‌کند
قضائی

استمرار بمباران غزه خشم ملت‌های منطقه و مردم حق طلب جهان را شعله ور می‌کند

مهر 25, 1402 0

معاون سیاسی وزارت امور خارجه به رژیم صهیونیستی و حامیان آن هشدار داد که در صورت استمرار بمباران غزه، انبار باروت خشم ملت‌های منطقه شعله ور خواهد شد.

خبرگزاری میزان – علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک مقیم جمهوری اسلامی ایران و روسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران، ضمن تبیین مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: وضعیتی که امروز در فلسطین اشغالی حاکم است، هم مصداق آشکار ناامن سازی منطقه‌ای و بین المللی و هم نمود روشن جنایت و نسل کشی است.

وی همچنین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی و حامیان آن گفت: استمرار بمباران غزه از سوی رژیم آپارتاید صهیونیستی، انبار باروت خشم ملت‌های منطقه و مردم حق طلب جهان را شعله ور خواهد کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اینکه مساله فلسطین، مساله فلسطین- رژیم صهیونیستی یا مساله اعراب- رژیم صهیونیستی و یا حتی مساله مسلمانان- رژیم صهیونیستی نیست، بلکه مساله بشریت و کل جامعه بین المللی است؛ تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری و نقض فاحش و مستمر حقوق بشر فلسطینی‌ها و هتک حرمت مقدسات جهان اسلام از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، به معنی واقعی کلمه “دفاع مشروع و قانونی” آن‌ها در برابر ظلم و تجاوز و تعدی است.

 

انتهای پیام/

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×