» قضائی » اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) ۲۷ مهر برگزار می‌شود 
قضائی

اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) ۲۷ مهر برگزار می‌شود 

مهر 25, 1402 0

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی، اصحاب رسانه و جمعی از مهمانان ملی در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار می‌شود. 

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی آستان قدس رضوی، وحدت عماد دبیر اجرایی سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) درباره جزئیات این رویداد رسانه‌ای اظهار کرد: اختتامیه جشنواره، روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، واقع در باب‌الجواد (ع) حرم مطهر برگزار و طی آن از برگزیدگان سومین دوره تقدیر خواهد شد. 

وی افزود: جمعی از فعالان و مدیران ارشد رسانه‌های کشور مهمان ویژه اختتامیه جشنواره خواهند بود و در کنار اصحاب، فرهیختگان و پیشکسوتان حوزه رسانه، در بزرگترین گردهمایی سالانه خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) حضور خواهند داشت. 

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در ادامه گفت: سومین دوره این جشنواره، با سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به دو دوره گذشته برگزار شد و در کنار افزایش مشارکت اصحاب رسانه، تیم داوری آثار نیز جمع کامل‌تری از نخبگان رسانه‌ای کشور را شامل شد که به ارتقای سطح جشنواره کمک شایانی کرد و حضور هیئت انتخاب و هیئت داوران در مراسم اختتامیه نیز این گردهمایی اهالی رسانه را غنی‌تر و باشکوه‌تر خواهد کرد. 

عماد تصریح کرد: در این مراسم برای نخستین بار از تندیس «سقاخانه» به عنوان تندیس اختصاصی این جشنواره رونمایی و به خادمان رسانه‌ای اهدا خواهد شد. 

به گفته او رونمایی از سرود «چهارشنبه‌های امام رضایی» نیز یکی دیگر از بخش‌های مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره است.

انتهای پیام/

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×