» قضائی » اجرای دستورات سند تحول نیازمند پشتوانه قانونی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

اجرای دستورات سند تحول نیازمند پشتوانه قانونی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 12, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مجریان برنامه‌های عملیاتی و گام‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل سالن جلسات ساختمان شهید صدیقیان (ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه) برگزار شد.

محمدباقر الفت در نشست مجریان برنامه‌های عملیاتی و گام‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ برنامه‌های مرتبط با اجرای سند تحول در این معاونت را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

وی افزود: نظام تحولی اجرای مأموریت‌های قوه قضاییه بر شناسایی چالش‌ها عوامل راهبردها و راهکارهای تحولی برای رفع یا اصلاح عوامل استوار است و در اجرای دستور سند تحول تمامی برنامه نیازمند پشتوانه قانونی هستند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: در این جلسات انتظار می‌رود مجریان به دور از هرگونه دغدغه ذهنی، اجرای برنامه‌های تحولی را به صورت نظام‌مند مدیریت کنند.

وی زمانبندی، کوتاه کردن فرایندها، پرهیز از خطاهای استناددهی (حذف ارجاع کور) و پیش بینی استراتژیک را اصل مهم پیشبرد برنامه‌های اجرایی و اهداف سند تحول قضائی ذکر کرد و ارائه گزارش توجیهی را راهکاری مؤثر به منظور برون رفت از چالش‌های پیش رو و بررسی راه حل‌های پیشنهادی دانست.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در ادامه بررسی برنامه‌های عملیاتی و گام‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ بر انسجام، همدلی و مشارکت حداکثری هدایتگران، مجریان و دیگر عوامل برنامه ریزی در حفظ یکپارچگی جریان اطلاعات، حل مؤثر چالش‌های پیشرو و بهره گیری از ظرفیت‌های مورد نیاز در جهت اجرای سند تحول تاکید کرد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×