» قضائی » آغاز احداث کارخانه تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی در کرمان با ظرفیت اشتغال ۹۰۰ نفر
قضائی

آغاز احداث کارخانه تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی در کرمان با ظرفیت اشتغال ۹۰۰ نفر

بهمن 11, 1402 0

عملیات احداث کارخانه تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان آغاز شد.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی، اظهار کرد: ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقامتی استانی ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون توانسته است به ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ کمک کند تا مشکلات آن‌ها حل شود و از بیکاری هزاران نفر کارگر جلوگیری کند و تنوانسته ایم سهم خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: از این به بعد هم هر واحد تولیدی و صنعتی در استان که مشکل داشته باشد دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند تا رفع مشکل آن‌ها را پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی برای حمایت کردن و پشتیانی از صنعت و اشتغال و تولید در استان برای خود سهمی قائل است و باتوجه به ظرفیت‌های استان ضرورت ایجاد می‌کند کنار فعالان اقتصادی و تولید کنندگان پای کار باشیم. 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در تولید و اشتغال دارد و از استان‌های پر ظرفیت کشور در بحث فولاد، مس، کشاورزی و صنایع دیگر است، افزود: باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه و آبادانی استان، شرق کشور و حتی کل کشور استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد: در کنار این ظرفیت‌های خدادادی که خداوند متعال در اختیار استان کرمان قرار داده است الحمدالله نیرو‌ها و مدیران خوش فکر و با استعداد و صنعتگرانی که امروز در استان کرمان تعداد آن‌ها که کم هم نیست بسیار فعال هستند و بنده از هر پروژه‌ای که در استان کرمان بازدید کرده ام در کنار این ظرفیت‌های خدادادی، استعداد نیرو‌های انسانی فعال را دیده ام.

وی عنوان کرد:استعداد و همت بالای جوانان، مهندسان و طراحان خوش فکر ایرانی در صنایع و معادن، کشور را در مقابل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بی نیاز می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اینکه جوانان ایرانی با ذوق وخلاقیت و استفاده از ظرفیت استعداد ایرانی نسبت به تولید ماشین الات و دستگاه‌های اکتشاف در داخل کشور همت می‌گمارند وکشور را گام به گام به سمت خود کفایی می‌برند، خبر بسیار خوب و مستر بخشی است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در پایان یادآور شد: در سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت به رئیس کل دادگستری استان تفویض شد که این هم یک ظرفیت جدید برای حمایت از تولید و اشتغال استان کرمان است.

گفتنی است ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی ؛ سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور؛ معاون اقتصادی استاندار؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کلنگ آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی در کرمان بر زمین زده شد

 این پروژه شامل کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در سال و کارخانه ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال است که سه‌ونیم سال برای بازگشت سرمایه در نظر گرفته شده است و ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این دو کارخانه انجام می‌شود و مدت زمان اجرای پروژه نیز ۳۰ ماه دیده شده است و ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۷۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×