» حوادث » آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان اداری در رودکی+ فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان اداری در رودکی+ فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 2, 1402 0

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آتش سوزی در ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع خیابان رودکی خبر داد.

ملکی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شده و آتش نشانان در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به مقصد می رسند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان اداری چهار طبقه، در طبقه دوم روی همکف به وسعت حدوداً دویست متر که به عنوان پارکینگ این ساختمان استفاده می‌شد و خودروها با یک دستگاه بالابر خودرویی به این طبقه منتقل می‌شدند و سه انباری جمعاً به وسعت چهل متر که مقداری وسیله در آن بود، دچار آتش سوزی شده است.

وی ادامه داد: آتش کاملاً شعله ور و به بخش‌های دیگر در حال سرایت بود دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که کسانی در آن وضعیت نا ایمن در ساختمان گرفتار هستند.

ملکی بیان داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات ایمن سازی و نجات سایرین را در دستور کار قرار دادند. ۱۳ نفر از کسانی که در ساختمان بودند به سلامت خارج شدند و به یکی دو نفر ماسک‌های تنفسی خود را دادند تا از آن وضعیت به سلامت خارج شوند.

ملکی در پایان گفت: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، آتش خیلی زود خاموش شد در حال حاضر تخلیه دود و ایمن سازی هم انجام شده و دقایقی دیگر آتش نشانان محل حادثه را تحویل مالکان می‌دهند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×