» حوادث » آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران
حوادث

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران

بهمن 10, 1402 0

علیرضا فخاری، شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از وقوع حادثه حریق «بیمارستان گاندی»، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز این حادثه که در هتل مجاور این بیمارستان رخ داد، شاهد بودیم که مجموعه اورژانس و آتش‌نشانی در کمترین فاصله زمانی در صحنه حاضر شدند. 

فخاری افزود: عوامل امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم در جهت کنترل حریق که در طبقات مختلف شعله ور بود را انجام دادند و به یک نقطه اطمینان بخش رساندند.

وی با اشاره به بررسی و اطفای حریق به صورت طبقه به طبقه، توسط نیرو‌های آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان مهار آتش صورت پذیرفت.

استاندار تهران در ادامه از حضور ۹۱ بیمار در حین وقوع حادثه در این بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته در این عملیات بیماران در اولویت اول با سرعت به خارج از محیط آتش‌سوزی انتقال داده شدند.

فخاری با بیان اینکه ۳۵ نفر از بیماران که نیاز به تداوم بستری داشتند به بیمارستان‌های دیگر منتقل شده اند، گفت: چند تن از بیماران دیگر که در بخش‌های عمل جراحی و «سی. سی. یو» حضور داشتند نیز پس از انجام عملیات، به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال و سپس از محیط بیمارستان به سایر مراکز درمانی هدایت شدند. 

استاندار تهران به حضور به موقع و موثر عوامل آتش‌نشانی و اورژانس در حین حادثه اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه با حضور مسئولان و وزیر محترم کشور وظیفه مدیریت بحران به خوبی انجام و اقدامات جدی به عمل آمد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×