» قضائی » رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به مشکلات حقوقی ۱۶۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به مشکلات حقوقی ۱۶۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

مرداد 5, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین، به مشکلات حقوقی ۱۶۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در راستای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی شهروندان به همراه دادستان مرکز استان و معاونین قضایی دادگستری استان، با ۱۶۵ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره در طبقه همکف دادگستری استان دیدار کردند.

محمد جعفر عبدالهی گفت: امروز در ملاقات مردمی و میز خدمت دادگستری، پاسخگوی ۱۶۵ نفر از شهروندانی که به دادگستری استان مراجعه داشتند، بودیم.

وی افزود: در این ملاقات مردمی، اکثر مراجعه کنندگان تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری نسبت به احکام صادره، عفو زندانیان، اعطای مرخصی به آنان، تقسیط آرا ناظر بر محکومیت‌های مالی و درخواست‌هایی راجع به عملکرد بخشی از سازمان‌های دولتی داشتند.

عبدالهی ادامه داد: نسبت به آنچه که قابلیت اجرای قانونی در دادگستری و در محاکم را داشت، دستور لازم صادر شد و آنچه که نیاز به بررسی دارد، به شعب اعم از مراجع تحقیق و رسیدگی ارجاع شد و نیز آنچه که باید در سازمان‌های دیگر مورد رسیدگی و بررسی انجام شود، برای پاسخگویی به سازمان‌های اجرایی ارسال می‌شود.

وی افزود: به منظور ارتقای احساس رضایتمندی مراجعه کنندگان، نتیجه درخواست‌ها به مخاطب مربوطه ارسال می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: متقاضیانی از حوزه‌های قضایی دیگر استان در این ملاقات مردمی حضور داشتند که دستورات لازم به روسای حوزه‌های قضایی صادر شد تا برابر قانون اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×