» جامعه » به‌دلیل گرمای بی‌سابقه، ادارات این استان‌ها فردا (۴ مرداد) تعطیل شدند/ اسامی درحال تکمیل…
جامعه

به‌دلیل گرمای بی‌سابقه، ادارات این استان‌ها فردا (۴ مرداد) تعطیل شدند/ اسامی درحال تکمیل…

مرداد 3, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین، افزایش بی‌سابقه گرما سبب تعطیلی ادارات طی روزهای گذشته شده است، برهمین اساس فردا پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ادارات در برخی استان‌ها تعطیل است.

کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان: به دلیل تداوم گرمای هوا در سطح استان و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز پنجشنبه هفته جاری تعطیل هستند.

مازندران

‌استانداری مازندران: با افزایش ناگهانی دمای هوا و با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق، ادارات استان امروز از ساعت ۱۱ تعطیل شد.‌

آذربایجان شرقی

با توجه به گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی در روزهای امروز و فردا تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.

گلستان

با توجه به گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در روزهای امروز و فردا تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.

کرمانشاه

در پی گرمای هوا و لزوم مدیریت مصرف برق، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، ادارات و بانک‌های استان، فردا (پنجشنبه) تعطیل خواهند بود.

سیستان‌وبلوچستان

استاندار سیستان‌وبلوچستان: با توجه به تداوم گرمای هوا، تمامی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها فردا تعطیل خواهد بود. همچنین ساعت کاری تمامی این دستگاه‌ها امروز نیز ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

تهران

در پی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تعطیل است. ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

۲۳۳۲۳۳



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×