» قضائی » تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه مشخص شد
قضائی

تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه مشخص شد

مرداد 2, 1403 0

رئیس مرکز وکلا با اشاره به تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ فرآیند ثبت نام آزمون از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.

خبرگزاری میزان- حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درباره زمان ثبت و برگزاری آزمون وکالت و کارشناسی رسمی،  گفت: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون «وکالت و کارشناسان رسمی» مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه می‌رساند که آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ فرآیند ثبت نام آزمون از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از افزایش رشته‌های کارشناسی در آزمون سال ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: در آزمون کارشناسی امسال رشته‌های کارشناسی به ۷۵ رشته افزایش پیدا کرده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از کیفیت آن مطلع شوند.

عبدلیان‌پور درباره زمان برگزاری آزمون وکالت مرکز، گفت: آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در روز پنجشنبه، ۲۲ آذر ۱۴۰۳  برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت نام آن نیز از ۴ تا ۱۰ مهرماه خواهد بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ادامه به تغییر منابع آزمون امسال اشاره کرد و گفت:  در راستای تامین نظرات عزیزان شرکت‌کننده در آزمون در ادوار گذشته و با برگزاری جلسات متعدد علمی و تخصصی، منابع آزمون به میزان ۳۰ درصد تغییر پیدا کرده و متقاضیان شرکت درآزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به آدرس ۲۳۰۵۵.ir، روند تغییرات را ملاحظه کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×