» قضائی » ملاقات مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد
قضائی

ملاقات مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد

مرداد 1, 1403 0

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان – با تاسی از معصومین (ع) و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان با مردم، رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی در برخی هیئت‌های عزاداری حضور یافته و به استماع مشکلات حقوقی و قضایی مردم پرداخت و اقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کرد.

سید علی اصغر رفاهی در حاشیه این ملاقات‌های مردمی اظهار کرد: در این دو روز به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعان رسیدگی و ۲۳ فقره درخواست مردمی اخذ شد.

وی افزود: در این ملاقات مردمی مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی دارند، در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و در اسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×