» حوادث » انتخابات در سراسر کشور در کمال آرامش در حال برگزاری است
حوادث

انتخابات در سراسر کشور در کمال آرامش در حال برگزاری است

تیر 20, 1403 0

فرمانده کل انتظامی کشور بعد از حضور در یکی از شعب اخذ رای و دادن رای خود گفت: قول می‌دهیم تمام تلاشمان را برای برگزاری یک انتخابات آرام انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار رادان با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای قابل توجه است، افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.
سردار رادان با بیان این که هر یک رأی کمک به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت: صَرف نظر از سلایق گوناگون، حضور افراد در پای صندوق‌های رأی و انتخاب یکی از نامزدها، رئیس جمهور کشور ایران را مشخص خواهد کرد.

فرمانده فراجا با اعلام این خبر که در دور قبل نیروی انتظامی برای حمایت از رای هموطنان دو شهید اهدا کرده است گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×