» قضائی » مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه برگزار شد
قضائی

مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه برگزار شد

خرداد 22, 1403 0

جهت احداث ساختمان دادسرای شهرستان زرندیه با پیگیری‌های رئیس قوه قضاییه اعتبارات اولیه تخصیص داده شد.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان سفر یک روزه به شهرستان زرندیه و در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان که با حضور تنی چند از مقامات ارشد قضایی استان و مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نظر به اجرای مصوبات سفر ریاست  قوه قضاییه و دستورات معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، به منظور نوسازی ابنیه دستگاه قضایی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان دادگستری و توسعه و تامین امنیت و عدالت قضایی، ساخت چندین مجتمع قضایی در حوزه‌های قضایی استان در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها ساخت مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب زرندیه است.

وی ادامه داد: پس از پیگیری برای تثبیت زمین، عملیات اجرایی این ساختمان امروز آغاز شد.

ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه کلنگ زنی شد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی، هدف از ساخت مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب زرندیه را تکریم شهروندان این شهرستان و کارکنان این دادسرا بیان کرد و افزود: با توجه به فضای محدود ساختمان فعلی، با پیگیری‌های به عمل آمده و عنایت ویژه ریاست قوه قضاییه، اعتبارات اولیه جهت احداث ساختمان دادسرای شهرستان زرندیه تخصیص یافت و امروز شاهد مراسم کلنگ زنی ساخت این مجتمع بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزائی، بیان کرد: این ساختمان باید روند حضور، دادخواهی و مطالبات مردم از دستگاه قضایی را تسهیل کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه با اعیانی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۱۴۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی خاص قوه قضاییه آغاز شد.

وی افزود: مطابق برنامه زمانبندی ان شاءالله این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز ظرف مدت ۱۵ ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این سفر، رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ساختمان دادگستری و شعب دادگاه و نیز شعب شورای حل اختلاف و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بازدید و با کارکنان اداری و قضایی دیدار کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×