امروز : چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
- کابوس تغییرات اقلیمی / کدام قاره مهمترین قربانی تغییرات آب و هوایی است؟
- دلایل دشواری سؤالات امتحانات نهایی برای دانش آموزان چیست؟
- روایت حمید نوری از شکنجه سفید در زندان سوئد
- قتل خونین در بیست متری جوادیه تهران/متهم پس از یکسال به ایران بازگشت
- تحلیل تکنیکال و بنیادی بانک ملت / رشد وبملت شروع شد؟
- توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در هریس
- نماز برای خاشعان، بال پرواز در ملکوت عوالم است
- وزیر بهداشت بهمنظور افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان غرب کشور وارد همدان شد
- هلیکوباکتر پیلوری، عمدهترین علت عفونت و التهاب معده
شرط ورود پول خارجی به خودروسازی ایران
نه تنها خودروسازی، بلکه قطعه سازی کشور نیز به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن ماشین آلات، نیاز به سرمایه گذاری های جدید دارد، با این حال به دلایلی از جمله فضای مبهم کسب و کار و بی اعتمادی نسبی بخش خصوصی به سیاست های اقتصادی، سرمایه گذاری چندانی در این صنایع انجام نمی شود. […]

نه تنها خودروسازی، بلکه قطعه سازی کشور نیز به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن ماشین آلات، نیاز به سرمایه گذاری های جدید دارد، با این حال به دلایلی از جمله فضای مبهم کسب و کار و بی اعتمادی نسبی بخش خصوصی به سیاست های اقتصادی، سرمایه گذاری چندانی در این صنایع انجام نمی شود.
اکوایران در گفت و گو با اصغر خسروشاهی رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، موانع سرمایه گذاری در صنایع خودرو و قطعه را بررسی کرده است.
خسروشاهی معتقد است برای ترغیب سرمایه گذاران به حضور در صنعت خودرو، ابتدا باید حاکمیت دست به کار شود و اقدامات لازم برای ایجاد ثبات سیاسی و ثبات اقتصادی را فراهم کند. به گفته وی، در صورت حصول توافق بین ایران و آمریکا، خودروسازی کشور می تواند از سرمایه گذاری خارجی نیز بهره ببرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.