امروز : شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۴
- نگاهی به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سلامت؛ از افزایش 16000 تخت بیمارستانی تا صفر شدن صف کاشت حلزون شنوایی + اینفوگرافیک
- ۹ دی روز درخشش جوانان و نوجوانان انقلابی
- زمان مزایده پنجهزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی استان هرمزگان اعلام شد/بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صدها تن برنج با نظارت دستگاه قضایی فروخته میشود
- ادعای آمریکا: چین دستپاچه شده و سرانجام به توافق تن خواهد داد
- سرنشینان ۲۸ دستگاه اتوبوس در آزادراه خرمآباد- اراک آموزش دیدند
- مردم اجازه دستدرازی به ثروث عظیم «شاهوار» را نمیدهند
- زمان برگزاری مراسم سالگرد فرزند آیتالله طالقانی مشخص شد
- رئیس جدید دیوان بینالمللی دادگستری معرفی شد
- بیش از ۱۱۸ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش خوزستان پذیرش شدند
نظام حکمرانی بر راهها و جادهها مدون، کامل و جامع نیست
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است. خبرگزاری میزان- ابوالفضل […]

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است.
خبرگزاری میزان- ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ضمن بیان این که نظام حکمرانی بر راهها و جادهها مدون، کامل و جامع نبوده و حاکم بر راهها و جادههای مشخص نیست، افزود: کلیه قوانین، مقررات و دستور العملها و شیوه نامههای مربوط به وظایف و تکالیف ۳۲ دستگاه است که حول سه محور انسان، خودرو و جاده میشود که همگی مربوط به نظام حکمرانی است.
وی گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است.
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از تخلفات، با وجود تکمیل بانک اطلاعات رانندگان حادثهساز و ارسال پیامکهای هشدار و اجرای ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اقدامات مراجع ذیربط در جهت پیشگیری از تخلفات رانندگی، اجرایی نشده است.
نیکوکار در پایان گفت: در ترویج فرهنگ ترافیکی و آموزش موفق نبودیم و در شهر تهران از قانون گریزی به سمت قانون ستیزی در حرکت هستیم، که در این زمینه بر آسیب شناسی آموزش رانندگی در آموزشگاهها تاکید کرد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.