امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
- مشرق نیوز – تصویری هوایی از پارکینگی در فرانکفورت
- کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم ایران به غزه، لبنان و یمن
- مسابقه زندگی با آیهها در اصفهان؛ سوال روز چهاردهم
- گلایه واردکنندگان خودرو جانبازان از مشکلات تخصیص ارز
- جانبازان شاغل در دادگستری استان مازندران تقدیر شدند
- برنامه «محفل» در پیوند با طرح زندگی با آیه ها، به ۵ زبان پخش می شود
- تعویق سفر فرستاده ترامپ به منطقه
- طرح زندگی با آیهها با هدف پیاده سازی آیات قرآن در زندگی
- کالاس: اکنون برای لغو تحریمها علیه سوریه زود است
تدوین آیین نامه جدید رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار دارد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان با اشاره به تدوین آییننامه جدید رتبهبندی معلمان اظهار کرد: انتظار میرود پایش آییننامه قبلی رتبهبندی و تدوین آییننامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود. وی بر استقرار رتبهبندی برای افراد فاقد رتبه و نومعلمان […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان با اشاره به تدوین آییننامه جدید رتبهبندی معلمان اظهار کرد: انتظار میرود پایش آییننامه قبلی رتبهبندی و تدوین آییننامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.
وی بر استقرار رتبهبندی برای افراد فاقد رتبه و نومعلمان تأکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید همه نیازها به سرعت احصا و حداقل 50 درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداختها به روز شود.
وی با ارائه گزارشی از دیدارهای اخیر و نشست شورای عالی آموزش و پرورش به ریاست رئیس جمهور بیان کرد: در تمام دیدارها و نشستها تأکید کردم که سیاست کلان ما در آموزش و پرورش ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است و این ارتقا به نقشه راه نیاز دارد.
کاظمی در ادامه افزود: برای دومین بار در 11 سال اخیر جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور برگزار شد و این رویکرد بازتابهای خوبی داشته است و این امر در مسیر پیش رو منجر به رفع بسیاری از مسائل آموزش و پرورش خواهد شد.
وی خروجی نشست شورای عالی آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از این نشست، رئیس جمهور اعلام آمادگی کرد که مشکل فضاهای آموزشی کشور را بر اساس نیازمندیها و برنامههای اعلامی حل و فصل کند.
کاظمی اضافه کرد: باید مسائل و نیازمندیهای آموزش و پرورش را احصا و سازماندهی کنیم تا با طراحی متقن و دقیق از سایر دستگاهها و نهادها مطالبه کنیم.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.