» جامعه » آماده باش کامل اورژانس تهران برای خدمت رسانی به شهروندان تا پایان رای گیری
جامعه

آماده باش کامل اورژانس تهران برای خدمت رسانی به شهروندان تا پایان رای گیری

اسفند 12, 1402 0

اسماعیل فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره تمهیدات سازمان اورژانس استان تهران در روز 11 اسفند اظهار ‌کرد: مرکز ارتباطات و راهبری آمبولانس به منظور پاسخگویی به تماس‌های شهروندان گرامی و راهنمایی‌های پزشکی و در صورت نیاز اعزام کارشناسان عملیاتی برای ارائه خدمات اورژانس در حالت آماده‌باش قرار دارد.

وی افزود: همچنین تمام پایگاه‌های اورژانس در سطح استان تهران برای اعزام و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مددجویان از جمله در شعب اخذ رأی آمادگی کامل دارند.

فراهانی از آمادگی کامل دو پایگاه اورژانس هوایی برای اعزام بالگرد اورژانس و ارائه خدمات هوایی خبر و ادامه داد: کارشناسان و آمبولانس‌های تخصصی در شعب اخذ رأی مهم و پرترددتر تهران و همچنین وزارت کشور و فرمانداری تهران مستقر هستند و ناوگان موتورلانس نیز برای تسریع در انجام خدمات اورژانس در حالت آماده‌باش قرار دارد.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: اورژانس استان تهران از زمان شروع اخذ رأی تا خاتمه رأی‌گیری در سطح استان آمادگی ‌کامل برای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان احتمالی را دارد و هموطنان می‌توانند در صورت نیاز با شماره 115 تماس بگیرند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×