» جامعه » انتخابات تامین کننده امنیت پایدار کشور است
جامعه

انتخابات تامین کننده امنیت پایدار کشور است

اسفند 12, 1402 0

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار کرد: از صبح امروز ملت ایران درصدد خلق یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی هستند که این رویداد  عظیم را خدمت همه سروران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از انتخابات به عنوان رزمایش بزرگ سیاسی نام برد و تصریح کرد: مردم عزیز مثل همیشه با درک درست و صحیحی که از انتخابات دارند آن را مظهر ملی دانسته و این حضور و انتخاب افراد اصلح راه‌حل  برون‌رفت از مشکلات بوده و در عین حال اقتدارآفرین نیز است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات تامین‌کننده امنیت پایدار ملت ایران است که خود این امنیت را لمس و درک می‌کنند در همین ساعات اولیه آنچنان که مقام معظم رهبری از همان ساعات اولیه رای‌گیری پیش قدم شدند تا با حضوری پرشور به وظیفه شرعی، دینی و قانونی خود عمل کنند، یقینا ملت ایران با این حضور خود دل همه را بخصوص دل امام عصر و روح مطهر امام (ره) و شهدا را شاد و خرسند خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه امروز مردم با امنیت خاطر در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، عنوان داشت:  امیدوارم با حضور پرشور و گسترده مردم انتخاباتی قوی برگزار شود که این امر مایه خرسندی همه ملت‌های جهان به‌ویژه مردم ایران می‌شود همچنین سلی محکمی بر صورت دشمنان خواهد بود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران در مجموعه عظیم انتظامی که از مدت‌ها قبل با انگیزه بالا برای برگزاری یک انتخابات امن، شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در روز انتخابات دودشادوش مردم پای صندوقهای رای حاضر می‌شوند، گفت: امروز میهمان رزمندگان دلاور، عزیز و غیور فرماندهی انتظامی یگان‌های ویژه هستیم که از همه همکاران بخصوص این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را به پاس تلاش‌ها و زحماتی که در راستای تامین نظم و امنیت می‌کشند، داشته و از پروردگار متعال برای تک تک عزیزان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: اگر خدای نکرده کسی عمدا رای ندهد التزام عملی به اسلام، فرمان ولی امر خود فرماندهی معظم کل قوا نخواهد داشت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×