» جامعه » رونمایی از 20 محصول دارویی و تجهیزاتی در دومین نمایشگاه “سلامت بنیان”/ حضور 166 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه
جامعه

رونمایی از 20 محصول دارویی و تجهیزاتی در دومین نمایشگاه “سلامت بنیان”/ حضور 166 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه

اردیبهشت 9, 1403 0

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدحیدر محمدی امروز در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: سال گذشته نمایشگاه سلامت‌بنیان با هدف به اشتراک گذاشتن داشته‌های کشور در حوزه سلامت به‌ویژه حوزه دارو و تجهیزات و ملزومات و فرآورده‌های غذایی و آرایشی و بهداشتی با ذی‌نفعان و مخاطبان برگزار شد. در نمایشگاه سال گذشته توانستیم از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کنیم که آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: سال گذشته 90 شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند. یکی از انتظارات ذی‌نفعان در حوزه سلامت، ارتباط گرفتن با مسئولین حوزه است. در این نمایشگاه مدیران سازمان غذا و دارو حضور دارند تا شرکت‌ها بتوانند دغدغه‌های خود را مستقیماً با آن‌ها مطرح کنند.

محمدی ادامه داد: امسال نمایشگاه سلامت‌بنیان2 با شرایطی بهتر از سال گذشته در حال برگزاری است و تعداد 166 شرکت از 24 تا 26 دی‌ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که در طول برگزاری نمایشگاه سلامت‌بنیان از 20 محصول دارویی و تجهیزات پزشکی دانش‌بنیان رونمایی می‌شود؛ تصریح کرد: از سال گذشته 17 دارو، 7 فراورده طبیعی، سنتی و مکمل وارد سبد محصولات سلامت محور شده است؛‌ در نمایشگاه سلامت بنیان امسال نیز 11 دارو، 2 فراورده طبیعی، سنتی و 7 مورد تجهیزات پزشکی رونمایی خواهد شد. همچنین در حوزه تجهیزات پزشکی بیش از 33 قلم تجهیزات و ملزومات مصرفی و سرمایه‌ای جدید در دومین نمایشگاه سلامت‌بنیان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×