» قضائی » ۵۹ سند مالکیت کاداستری مربوط به نیروی انتظامی استان بوشهر صادر شد
قضائی

۵۹ سند مالکیت کاداستری مربوط به نیروی انتظامی استان بوشهر صادر شد

اسفند 13, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور ۵۹ سند مالکیت به مساحت بیش از ۱۰ هکتار مربوط به نیروی انتظامی بوشهر در دوسال اخیر خبر داد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در دیدار با سردار سوسنی فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: تعامل فی مابین دستگاه قضایی با مجموعه نیروی انتظامی در جهت پیشبرد امور و ایجاد عدالت و امنیت در جامعه بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: یک نیروی انتظامی مقتدر و کارامد می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه متعدیان به حقوق مردم و جامعه باشد و میزان تخلفات و جرایم را به حداقل برساند. 

مهرانگیز در این نشست گفت: صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی نیروی انتظامی بر اساس تکالیف مندرج در قانون جامع حد نگار صورت پذیرفته است و بر همین اساس ثبت اسناد و املاک استان آمادگی دارند با راهکار‌های قانونی مشکلات ثبتی سایر دستگاه‌های دولتی را برطرف کنند و طی این مسیر بدون همگامی و همراهی دیگر ادارات و ارائه نقشه‌های منطبق با استاندارد‌های کاداستر و دیگر مستندات لازم، امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان ضمن بیان اینکه از مهرماه ۱۴۰۱ تاکنون و پیرو دستورالعمل‌های ریاست قوه قضاییه در اجرای بهینه سند تحول قضایی، تلاش ما بر این بوده که با سرعت بخشی و تسهیل در فرآیند مستندسازی مالکیت‌های دولت نقش خود را در این مسیر به نحو احسن ایفا کنیم، اظهار داشت: در این بازه زمانی ۵۹ فقره سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی نیروی انتظامی بوشهر در قالب ۱۰۹ هزار و ۹۷۴ متر مربع صادر شده است.

سردار سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک برای وی و همکاران در خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت در تمامی حوزه‌های زندگی اجتماعی می‌باشد و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با دستگاه قضایی اعلام می‌کند.

سردار سوسنی اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد املاک این نیرو سند دار شده است که امیدواریم با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک تمام اراضی دارای سند مالکیت شوند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×