» قضائی » ۵۰ مددجوی مرکز کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
قضائی

۵۰ مددجوی مرکز کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

مرداد 2, 1403 0

زمینه بهره‌مندی ۵۰ مددجوی کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی در نتیجه بازدید مسئولان دادگستری آذربایجان غربی از این مرکز فراهم شد.

خبرگزاری میزان-ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فتحی مدیر کل زندان‌های استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خوی در پنجمین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از مجتمع کاردرمانی زارعان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و مجیدی در این حضور ضمن عزاداری با مددجویان و بازدید از بند‌ها و کارگاه‌های حرفه آموزی با بیش از ۸۰ نفر از مددجویان دیدار چهره به چهره و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

این بازدید و ملاقات چهره به چهره بهره مندی ۵۰ نفر از مددجویان از ارفاقات قانونی را به همراه داشت که از جمله آن موافقت با تعلیق ۷ نفر، آزادی مشروط ۶ نفر، مرخصی پایان حبس ۳ نفر و بررسی مجدد پرونده ۱۵ نفر و اعزام به مرخصی ۱۹ نفر از مددجویان این مرکز بود.

شایان ذکر است عتباتی و مجیدی به همراه دیگر مسئولین در مراسم عزاداری مددجویان شرکت و به همراه آن‌ها در سوگ سید و سالار شهیدان سینه زنی کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×