» قضائی » گفتمان انقلاب نویدبخش تمدن نوین اسلامی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

گفتمان انقلاب نویدبخش تمدن نوین اسلامی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 24, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمان غالب انقلاب را نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن دانست.

متن پیام معاون وزیر دادگستر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابود شدنی است. (سوره الإسراء آیه ۸۱)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکافی راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک «ابرقدرت» منطقه‌ای در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل کرد و در ادامه با بازنشر گفتمان غالب خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن شده و از رهگذر مفاهیم اساسی چون حق مداری، خدا محوری، ظلم ستیزی و تکلیف گرایی ظرفیت سازی های بی نظیری را فراهم کرده است.

اکنون در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است. با این حال دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند. اما اساس حکومتی که بر پایه اطاعت از خداوند و بر محور تفکرات اسلامی و ارزش‌های الهی بنا نهاده شده با اندیشه و راهبرد رهبری بصیر چون امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فتنه‌های دشمنان را خنثی و خود را برای اهداف بلند و عالی نظام اسلامی آماده می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و نام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام، به همراه خانواده بزرگ تعزیرات حکومتی همچون ملت همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن خود در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان نموده، موجب عزت آفرینی برای کشورمان و نیز یأس و شکست بدخواهان ایران اسلامی می‌شویم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×