» قضائی » کوتاهی مدیران در اجرای طرح حدنگاری در استان قابل توجیه نیست
قضائی

کوتاهی مدیران در اجرای طرح حدنگاری در استان قابل توجیه نیست

خرداد 17, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و تکمیل اجرای طرح حدنگاری در استان تاکید کرد و گفت: هرگونه کندی و کوتاهی مدیران در اجرای این طرح قابل توجیه نیست.

خبرگزاری میزان– جلسه کارگروه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی با هدف بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رفع موانع موجود در اجرای طرح حدنگار به ریاست دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی و با حضور مدیران دستگاه‌های مسئول برگزار شد.

بابک محبوب‌علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اینکه حفاظت از راضی ملی و منابع طبیعی باید از دغدغه و اولویت‌های دستگاه‌های مربوطه باشد، اظهار کرد: اهتمام به اجرای کامل حدنگاری اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی در کاهش اختلافات و منازعات و پیشگیری از تعدی و تعرض به بیت‌المال و حقوق عامه موثر بوده و هرگونه کندی و کوتاهی مدیران در اجرای این طرح قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به شناسایی ۳۲ قطعه از اراضی آزادراه پیامبر اعظم، تصریح کرد: پرونده مربوط به اراضی مشخص شده آزادراه پیامبر اعظم براساس مستندات، در راستای صدور سند مالکیت تک‌برگی به نام دولت با نمایندگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تشکیل و به اداره ثبت اسناد و املاک استان برای صدور سند تک‌برگ ارسال شود.

محبوب‌علیلو تشکیل کارگروه ویژه حدنگار و بررسی روزانه درخواست‌ها و اعلام گزارش مستمر آن به دادستانی را ضروری برشمرد و تصریح کرد: دادستانی مرکز استان حمایت خود را از اجرای بهینه این طرح اعلام داشته و دستورات قضایی لازم را برای رفع موانع و تسریع در اجرای این طرح صادر کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×