» جامعه » کشف جسد جوان گمشده پس از ۷ روز در دربند
جامعه

کشف جسد جوان گمشده پس از ۷ روز در دربند

بهمن 4, 1402 0

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جوان ۱۹ ساله در محدوده تله سیژ دربند اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۸ دقیقه سه شنبه ۲۶دی ماه سال جاری طی اعلام گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران مبنی‌ بر مفقودی یک جوان ۱۹ ساله در حوالی دربند، یک تیم امداد و نجات از پایگاه دربند هلال‌احمر شمیرانات وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تیم‌های جست وجو و نجات هلال احمر استان تهران پس از رسیدن به منطقه با تاریکی هوا مواجه شده و موفق نشدند به پیکر این جوان ۱۹ ساله دست پیدا کنند، عملیات جست‌و جو موقتاً متوقف و به روز بعد موکول شد.

فتحی گفت: در روزهای بعد نیز عملیات با دقت بیشتری انجام که در مجموع این چند روز بالغ بر ۵۸ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱ تیم کوهستان مشغول جست و جو بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: پس از ۷ روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران، در ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ که در اوج بارش ارتفاعات تهران بودیم، پیکر بی جان این جوان در محدوده ایستگاه پایانی تله سیژ دربند پیدا و پس از انتقال به پایین ارتفاعات تحویل عوامل انتظامی شد.

۴۷۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×