» قضائی » کسب رتبه اول استان زنجان در جذب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان
قضائی

کسب رتبه اول استان زنجان در جذب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان

تیر 25, 1403 0

مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با رئیس کل دادگستری زنجان گفت: استان زنجان از حیث کمک‌های مردمی به ستاد دیه و آزادی زندانیان مشمول رتبه اول کشور را کسب کرد.

خبرگزاری میزان- علی شمس، مدیر عامل ستاد دیه کشور در دیدار با رئیس کل دادگستری زنجان با تقدیر از زحمات و حمایت‌های وی و کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان گفت: زنجان امسال از حیثت جمع‌آوری کمک‌های آحاد مردم به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرده که جای تشکر دارد و این کمک‌های مردمی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور در سال ۱۴۰۳ نسبت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته که این عدد در استان زنجان ۴۰ درصد افزایشی بود که جای تقدیر دارد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردمی متدین، ولایتمدار و خیر سال جاری شاهد رشد کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان مشمول بودیم و به تعبیری زنجان بهشت خیرین است که تعبیری بجا است.

وی افزود:جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان با تلاش مسئولان امر برگزاری و مشارکت آحاد مردم امسال رشد ۴۰ درصدی داشته که بنده از زمان حضور در استان زنجان به عینه شاهد افزایش این مشارکت‌های خوب مردم در کار‌های خیر و خداپسندانه بودم.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: در مجموعه قوه قضاییه در استان زنجان در انجام وظایف قانونی و اجرای عدالت یک وفاق و همدلی وجود دارد که این امر موضوع مهم و اثرگذاری برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها است.

در پایان دیدار، مدیر عامل ستاد دیه کشور به پاس زحمات و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان زنجان با اهدا لوح تقدیر کرد. 

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×