» حوادث » چالوس یکطرفه شد
حوادث

چالوس یکطرفه شد

دی 11, 1402 0

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس هستیم. در همین راستا نیز برابر هماهنگی‌ها و تمهیداتی که پیشتر در نظر گرفته شده بود، تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیر کبیر و ابتدای آزادراه تهران – شمال مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

وی ادامه داد: با تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال جاده چالوس، این محور در مسیر شال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد تا تخلیه بار ترافیکی سریع‌تر انجام شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: در محور هراز تردد از هر دو مسیر در حال انجام است؛ لذا رانندگان و مسافرانی که قصد سفر ضروری به شمال کشور را دارند، می‌توانند از محور‌های هراز و فیروزکوه برای سفر به شمال استفاده کنند. هرچند توصیه پلیس این است که زمان سفر رفت خود را به فردا موکول کنند.

شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده چالوس نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده‌های ماسال، دزدبند، ولی آباد، سیاه بیشه و حدفاصل ارنگه تا وینه است. همچنین مداخله جوی خاصی در حال حاضر در این محور گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع ایسنا



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×