» حوادث » وضعیت ترافیکی تهران در حین بارش‌ها
حوادث

وضعیت ترافیکی تهران در حین بارش‌ها

بهمن 14, 1402 0

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها از معابر سطح شهر تهران داشتیم شاهد شروع ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیر‌های مناطق شمالی شهر تهران به‌دلیل ریزش برف و بارش باران هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در طول خیابان نیاوران، ارتش و سه راه یاسر، میدان الف، محدوده خیابان باهنر روان و در حال حرکت است و  در محدوده‌ای از ولنجک برف می‌بارد و به همین دلیل ترافیک نیمه سنگین، ولی در حال حرکت است. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر اعلامی با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان می‌بایست در این شرایط نسبت به بازدید از سیستم‌های خودرویی خود همچون سیستم‌های گرمایشی و فنی خودرو و نیز همراه داشتن زنجیر چرخ و بازدید از عاج لاستیک اقدام نمایند و از پر بودن باک بنزین مطمئن شوند. 

سرهنگ مومنی گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×