امروز : جمعه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۴
- «جاده توسکستان» دلرباترین جاده جنگلی ایران در پاییز هزار رنگ
- ارتقاء امنیت محدوده «انبار نفت شهران»
- حداقل حافظه داخلی موردنیاز برای اندروید ۱۵ به ۳۲ گیگابایت افزایش مییابد
- انجام ریلگذاری ارتقای مبادلات تجاری ایران و ترکیه به ۳۰ میلیارد دلار
- طرح استیضاح ترامپ کلید خورد
- ۵۰ سال پیش همین روزها سفر به شمال چقدر خرج داشت؟/ عکس
- مهار آتشسوزی شرکت کاله – مشرق نیوز
- نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت است
- بررسی پروندههای جذب هیئت علمی در ۱۴۰۴ سرعت میگیرد
واگذاری خودروساز دوم در راه است
به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد. آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند […]

به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد.
آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند که مدیریت خصوصی در خودروسازی کشور، یک الزام است، بنابراین سایپا نیز باید مسیر ایرانخودرو را برود.
معادله قیمت در ایران خودروی خصوصی
بزرگترین خودروساز ایران که اواسط بهمن امسال تحت مدیریت بخش خصوصی قرار گرفت، قصد دارد برای خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت و به عبارت بهتر “ورشکستگی” سرمایه ثبتی خود را از محل تجدید ارزیابی داراییها بالا ببرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.