امروز : چهارشنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۴
- ابتکار جدید ۸ میلیارد دلاری دبی برای مواجهه با سیل
- خبر جدید درباره افزایش دستمزد ۱۴۰۴ کارگران | مجلس خیال جامعه کارگری را راحت کرد
- هدیه پاییزی پلیس به تهرانیها
- تاکسیدرمی اخلاقی چیست؟ – خبرآنلاین
- آمادگی اورژانس تهران برای رسیدگی به مصدومان احتمالی آتشسوزی بازار شادآباد
- فعالیت مدارس تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد
- برنامههای قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ براساس سند تحول قوه قضاییه تدوین و ابلاغ شده است
- واکنش دانشگاه خواجه نصیر به اعتراض دانشجویان به تفکیک جنسیتی در غذاخوری
- تشییع شهید گمنام در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان
واگذاری خودروساز دوم در راه است
به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد. آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند […]

به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد.
آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند که مدیریت خصوصی در خودروسازی کشور، یک الزام است، بنابراین سایپا نیز باید مسیر ایرانخودرو را برود.
معادله قیمت در ایران خودروی خصوصی
بزرگترین خودروساز ایران که اواسط بهمن امسال تحت مدیریت بخش خصوصی قرار گرفت، قصد دارد برای خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت و به عبارت بهتر “ورشکستگی” سرمایه ثبتی خود را از محل تجدید ارزیابی داراییها بالا ببرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.