امروز : پنج شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۴
- انتشار عریان اخبارجنایی مساوی با آموزش شیوه های جنایات فجیع!
- ۸۸ درصد مصوبات کارگروه تسهیل گلستان تحقق یافت
- بیانیه ارتش لبنان در خصوص سرکوب معترضان در فرودگاه بیروت
- زایش میشبرههای آهو در کوه هوای لامرد فارس
- زورگیرهای این محله بازداشت شدند
- این بزرگراه رتبه اول تصادفات بزرگراهی تهران را دارد
- پیگیری وضعیت سلامتی مجروحان حادثهی ناکام تروریستی سیستان وبلوچستان
- خبر خوش رئیس کل دادگستری استان کرمان به مشتریان خودروسازان مونتاژی
- سرپرست هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان منصوب شد
واگذاری خودروساز دوم در راه است
به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد. آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند […]

به گزارش اکوایران، هرچند تفاوتهای مهمی بین ماجرای واگذاری مدیریت ایرانخودرو و سایپا وجود دارد، با این حال بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند مدیریت دومین خودروساز بزرگ کشور هم دیر یا زود دست بخش خصوصی میافتد.
آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی در گفت و گو با اکوایران تاکید میکند که مدیریت خصوصی در خودروسازی کشور، یک الزام است، بنابراین سایپا نیز باید مسیر ایرانخودرو را برود.
معادله قیمت در ایران خودروی خصوصی
بزرگترین خودروساز ایران که اواسط بهمن امسال تحت مدیریت بخش خصوصی قرار گرفت، قصد دارد برای خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت و به عبارت بهتر “ورشکستگی” سرمایه ثبتی خود را از محل تجدید ارزیابی داراییها بالا ببرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.