» جامعه » واکنش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر به اظهارات اخیر مدیران شرکت بهره‌برداری مترو
جامعه

واکنش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر به اظهارات اخیر مدیران شرکت بهره‌برداری مترو

بهمن 10, 1402 0

معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران به اظهارات اخیر یکی از مدیران شرکت بهره‌برداری مترو واکنش خود را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران، در واکنش به اظهارات اخیر مدیران شرکت بهره برداری مترو، واکنش نشان داد. در متن اعلام شده؛ آمده است:

در روز‌های گذشته ایجاد اختلال در برخی خطوط متروی تهران باعث انتقاد و نارضایتی شهروندان شده است و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در راستای رسالت نظارتی خود، از مدیران مرتبط جهت پاسخگویی و بهبود وضعیت حمل و نقل مترو در صحن علنی شورا انتقاد کرد.

متاسفانه مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری متروی شهر تهران به جای پاسخگویی و ارائه راهکار برای ساماندهی و بهبود سطح خدمات مترو، اظهارات غیرمسئولانه‌ای را ابراز داشته اند؛ پیگیری مطالبات شهروندان و نظارت بر عملکرد مدیران شهری وظیفه و تکلیف قانونی اعضای شوراست و انتظار می‌رود مدیران شهری نیز در حیطه اختیار، مسئولیت و جایگاه خود نسبت به پاسخگویی اقدام کنند، از این رو شایسته است مدیران مترو به جای اظهارات فرافکنانه، به صورت مستدل و مستند توضیح دهند چرا با وجود تحقق کامل بودجه مترو، این شرکت نتوانسته نسبت به اورهال واگن‌ها و بهبود سطح خدمات به شهروندان اقدام کند.

بدیهی است شورای ششم در طول حدود سی ماه گذشته، تمامی مساعی و همت خود را با تخصیص بودجه چشمگیر به حمل و نقل عمومی به ویژه مترو به کار گرفته و امیدواریم با تدبیر مناسب و مدیریت صحیح، شاهد تحول و پیشرفت محسوس و قابل قبول در توسعه ناوگان متروی تهران و رضایت مندی شهروندان فهیم تهرانی باشیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×