» جامعه » هوای تهران گرم می‌شود – خبرآنلاین
جامعه

هوای تهران گرم می‌شود – خبرآنلاین

فروردین 14, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین،براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۱۳ فروردین) با عبور موج ضعیفی در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات مورد انتظار است.

ایلنا در خبری نوشت:همچنین برای روزهای سه‌شنبه تا جمعه (۱۴ تا ۱۷ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۷ فروردین) نیز افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) آسمان شهر تهران، صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه (۱۵ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با کمینه دمای منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

۴۷۲۱۷



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×