» قضائی » نظارت‌ها بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی تشدید شود
قضائی

نظارت‌ها بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی تشدید شود

اسفند 22, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: بایستی نظارت‌ها بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی تشدید شود.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد:متاسفانه شاهد نوسانات قیمت در بازار هستیم و لازم است با همفکری و هماهنگی دستگاه‌های متولی جلوی سودجویی و گرانفروشی برخی افراد در بازار گرفته شود وبا برهم زنندگان قیمت‌ها در بازار برخورد مناسب صورت گیرد.

وی از امادگی دستگاه قضایی برای حمایت از بخش خصوصی و بنگا‌های تولیدی و اقتصادی خبر داد و گفت: عدلیه کرمان حمایت‌های همه جانبه خود را در جهت رفع موانع تولید و حمایت از اصناف انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: بایستی نظارت‌ها بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی تشدید شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از اقدامات خیرین در زمینه راه اندازی مرکز خیرین نگاه آفتاب مهر گفت: بایستی فرهنگسازی انجام شود تا خیرین بخشی از درآمدشان را در امور خیریه صرف کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در ارتباط با اقدامات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از ابتدای سال تاکنون اقدامات مثبتی رخ داده است و رتبه استان جزو رتبه‌های برتر در کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است نود و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، فداکار استاندار کرمان، قویدل معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان، نمایندگان مردم کرمان و جمعی از اعضای شورای گفت و گوی‌دولت و بخش خصوصی و جمعی از اصناف استان با موضوع بررسی نحوه استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت ایجاد شغل در حوزه اصناف برگزار شد.

در پایان نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از اقدامات حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان و سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به واسطه حمایت عدلیه از تولید و فعالان اقتصادی قدردانی شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×