» حوادث » مهار آتش سوزی در انبار نگهداری خرما در خیابان تختی
حوادث

مهار آتش سوزی در انبار نگهداری خرما در خیابان تختی

خرداد 27, 1403 0

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک انبار نگهداری خرما در خیابان تختی خبر داد و گفت: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۴ و ۴ دقیقه بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع اداری انباری در خیابان تختی نرسیده به خیابان مولوی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی، خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

­این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، انبار بزرگی به وسعت حدود ۸ هزار متر با کاربری دفاتر اداری و انبار نگهداری خرما دچار آتش سوزی شده است.

­وی گفت: آتش بیشتر در ضلع جنوب شرقی این انبار به وسعت­ حدود ۵۰۰ متر با سقف‌های شیروانی و بدنه‌هایی با نمای چوب و کامپوزیت در داخل و بیرون ساختمان شعله ور بود.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت افزود: آتش در داخل انبار و دفاتر به سقف شیروانی سرایت کرده بود و درحال گسترش به اطراف بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند.

­ملکی گفت: بخش زیادی از سقف‌های انباری از داخل تخریب شده بود و، چون در نمای بیرونی و داخلی از کامپوزیت و چوب که قابل اشتعال هستند، استفاده شده بود، گسترش آتش به اطراف بیشتر بود.

­وی افزود: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر مناسب آتش را خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری کردند.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، گفت: چهار نفر در داخل انبار حضور داشتند که آتش نشانان در دقایق اولیه آتش سوزی آنها را به سلامت خارج کردند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×