» قضائی » ملت ایران برای حمایت از قدس شریف همیشه در صحنه حاضر بوده است
قضائی

ملت ایران برای حمایت از قدس شریف همیشه در صحنه حاضر بوده است

فروردین 21, 1403 0

گفت‌وگو|

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران برای حمایت از قدس شریف و رهایی آن از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی گفت: مردم غزه باید بدانند که تنها نیستند.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: ملت ایران برای حمایت از قدس شریف و رهایی آن از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی همیشه در صحنه حاضر بوده است.

وی افزود: روز قدس امسال به خاطر اتفاقاتی که در غزه و در منطقه افتاده و ما شاهد آن هستیم که دل هر مسلمانی نسبت به این حوادث و مسائل به درد می‌آید، یک روز استثنایی برای امت اسلام و همه آزادگان جهان است.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: مردم غزه باید بدانند که تنها نیستند و همه آزادگان مسلمان و غیر مسلمان جهان به ویژه ملت ایران در حمایت و پشتیبانی از آنان در صحنه حضور دارند.

وی یادآور شد: ملت انقلابی ما همیشه محور حمایت از مقاومت بودند و امروز با حضور حماسی خود در حمایت همه جانبه از مردم غزه و مردم فلسطین در صحنه هستند و هر نوع کمک و مساعدتی که نیاز باشد از مردم مظلوم غزه خواهند داشت و در این راه حاضرند حتی جان خود را نیز فدا کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×