» قضائی » حمایت از فلسطین نباید به روز قدس ختم شود/ هم‌نوایی مردم جهان با فلسطین رژیم صهیونیستی را فلج خواهد کرد 
قضائی

حمایت از فلسطین نباید به روز قدس ختم شود/ هم‌نوایی مردم جهان با فلسطین رژیم صهیونیستی را فلج خواهد کرد 

فروردین 21, 1403 0

گفت‌وگو|

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: هم نوایی جهانی امروز قابل مشاهده است و این فرصت تاریخی برای مسلمانان جهان به وجود آمده است تا با اتحاد بیشتر نشان دهند رژیم جعلی نمی‌تواند باقی بماند.

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با میزان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس نه فقط برای مسلمانان جهان بلکه برای همه آزادگان جهان و هر آنکه به انسانیت پابند است تعیین کننده است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که در اقصی نقاط دنیا حتی غیر مسلمانان نیز نسبت به جنایات شرم‌آور رژیم صهیونیستی اعلام مواضع داشته و آن را محکوم می‌کنند.

جهانگیر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با گرامیداشت روز قدس و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اتحاد ایجاد کرده و دشمن تجاوزکار را سر جایش نشسته و آرزوی دیرینه ملل مسلمان را محقق کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه ادامه داد:حضور همه مردم جهان در راهپیمایی روز قدس پشتیبان بسیار مهمی برای این مردم مظلوم است چرا که امروز دنیا نمی‌توانند در مقابل افکار عمومی بی تفاوت بماند و هرگاه که مردم به صحنه آمده اند جنایتکاران به اجبار محکوم به عقب نشینی شده‌اند.

وی افزود: هم نوایی جهانی امروز قابل مشاهده است و این فرصت تاریخی برای مسلمانان جهان به وجود آمده است تا با اتحاد بیشتر نشان دهند رژیم جعلی نمی‌تواند باقی بماند.

جهانگیر گفت: حمایت از مظلومان جهان نباید به روز قدس ختم شود بلکه باید همواره تداوم داشته باشد تا رژیم اشغالگر قدس در منطقه فلج شود و رژیم‌های وابسته نیز به خود بیایند تا بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی مردم منطقه باشم. 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×