» قضائی » مقدمات آزادی ۱۲ محکوم غیرعمد در نخستین روز ماه محرم در استان گلستان فراهم شد
قضائی

مقدمات آزادی ۱۲ محکوم غیرعمد در نخستین روز ماه محرم در استان گلستان فراهم شد

تیر 22, 1403 0

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۲ محکوم غیرعمد در نخستین روز ماه محرم گفت: پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی با همکاری ستاد دیه و هیئت‌های عزاداری استان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در اولین روز از ماه محرم، در قالب پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی، مقدمات آزادی ۱۲ محکوم غیرعمد از زندان‌های استان گلستان فراهم شد.

وی ادامه داد: بدهی این ۱۲ نفر حدود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که شاکیان با گذشت بزرگوارانه خود بیشتر این بدهی یعنی ۹ میلیارد تومان را بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ هم توسط هیئت‌های عزاداری تامین شد؛ بقیه این بدهی را نیز مددجویان به صورت قسطی می‌پردازند.

 وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان با حمایت خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

آسیابی گفت: ۲۰۰ زندانی غیرعمد با بدهی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان با دعوت از مردم استان برای مشارکت در این کار خداپسندانه گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد مردمی دیه استان یا از طریق شماره گیری کد #۷۷۷۷*۷۸۰* و انتخاب کد استان و همچنین از طریق شماره حساب و کارت بانکی طی تماس با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۶۴۳ در امر خیر آزدی زندانیان مشارکت کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×