» قضائی » معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خراسان جنوبی از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بازدید کرد
قضائی

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خراسان جنوبی از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بازدید کرد

تیر 20, 1403 0

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خراسان جنوبی در راستای حمایت قضایی از صغار و رعایت مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان ازموسسه حضرت، ولی عصر (عج) شهرستان بیرجند، بازدید به عمل آورد.

خبرگزاری میزان – مجید امانداد معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان به همراه دادیار سرپرستی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند و مدیر کل اجتماعی استانداری خراسان جنوبی جهت بررسی وضعیت موسسه حضرت ولیعصر (عج) و پاسخ به سوالات اطفال و نوجوانانی که در آن مرکز نگهداری می‌شوند از موسسه مذکور بازدید کردند.

مجید امانداد در بازدید از مرکز و در گفت‌وگو با نایب رئیس هیئت مدیره از وضعیت نگهداری، شرایط تحصیلی و امکانات رفاهی اطفال و نوجوانان تحت پوشش کسب اطلاع کرد.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان همچنین از انبار مواد غذایی، آشپزخانه، خوابگاه و کتابخانه این موسسه بازدید به عمل آورد.

امانداد در حاشیه بازدید از موسسه نگهداری کودکان حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: در راستای حمایت قضایی از صغار و بررسی وضعیت نگهداری اطفال بی سرپرست و بد سرپرست در موسسات ذیصلاح، مسائل متعددی از جمله: وضعیت تحصیلی، امکانات و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، سلامت و بهداشت و… مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود هرگونه نقیصه تذکرات قانونی لازم داده می‌شود.

در این بازدید مرضیه جعفری دادیار سرپرستی دادسرای عمومی شهرستان بیرجند به صورت چهره به چهره با دخترانی که در این موسسه نگهداری می‌شوند دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

در پایان بازدید، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان، جهت رفع مشکلات و بهبود امور دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×