» قضائی » مشکلات ۶ واحد تولیدی دشت آزادگان در سال گذشته رفع شد
قضائی

مشکلات ۶ واحد تولیدی دشت آزادگان در سال گذشته رفع شد

تیر 6, 1403 0

رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان از رفع مشکل شش واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی و بازگشت به چرخه تولید این واحد‌ها با پیگیری مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان – سید کامل بنی‌حیال رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان به همراه سرپرست دادسرای عمومی وانقلاب و تعدادی از همکاران قضایی و اداری با حضور در شهرک صنعتی شهرستان، ضمن برگزاری جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان، از واحد‌های تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید کردند. 

در این بازدید ضمن صحبت با تعدادی از تولید کنندگان، از نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی شد. 

سید کامل بنی‌حیال در جلسه پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان، ضمن اعلام خبر رفع مشکل شش واحد تولیدی در سال گذشته با پیگیری این ستاد، گفت: جلسات ستاد در راستای رفع مشکلات، بازگشت به چرخه تولید و توسعه شرکت‌ها و واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل، رفع موانع تولید و اشتغال در این شهرستان برگزار و پیگیری تصمیمات اتخاذ شده تا حصول نتیجه ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: حمایت از تولید و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از تکالیفی است که به‌عهده دستگاه قضایی گذاشته شده و ضمن تحقق اهداف متعالی نظام و منویات رهبر معظم انقلاب، به کاهش نرخ بیکاری، وقوع آسیب‌های اجتماعی و جرایم منجر خواهد شد.

بنی حیال افزود: برخی از مشکلات و معضلات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان مربوط به کمبود اعتبارات و درخواست اعطای تسهیلات بانکی و همچنین دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند اداره برق، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب و برخی مشکلات مدیریتی است که توسط این دادگستری و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیگیری شده و در موارد متعددی مرتفع شده است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×