» قضائی » مشکلات حقوقی و قضایی ۸۰ نفر در دیدار مردمی استان ایلام رسیدگی شد
قضائی

مشکلات حقوقی و قضایی ۸۰ نفر در دیدار مردمی استان ایلام رسیدگی شد

اسفند 5, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی ۸۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان – عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام به اتفاق معاونین قضایی خود در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آن ها، به درخواست‌ها و مشکلات ۸۰ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آنان صادر کرد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی‌های قضایی، ارشاد و معاضدت، درخواست اعسار و استفاده از ارفاقات قانونی، تخفیف و تبدیل مجازات از اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان ایلام بود.

علی محمدی در حاشیه این دیدار گفت: همواره به مسئولان حوزه‌های قضایی در مرکز استان و شهرستان‌ها تاکید می‌شود که نسبت به برگزاری ملاقات‌های مستمر مردمی اهتمام داشته باشند و مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی را بررسی و رسیدگی کنند.

وی افزود: هرچقدر ارتباط ما با مردم آسان‌تر و نزدیک‌تر باشد، باعث ایجاد اعتماد هرچه بیشترمردم به دستگاه قضا و رضایتمندی آنان خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×