» قضائی » مراسم کلنگ‌زنی دادگاه بخش طارم سفلی برگزار شد 
قضائی

مراسم کلنگ‌زنی دادگاه بخش طارم سفلی برگزار شد 

بهمن 18, 1402 0

در راستای توسعه خدمات رسانی و تسهیل ارائه خدمات قضایی به مردم منطقه کلنگ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر بر زمین زده شد.

خبرگزاری میزان_ همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، آیین کلنگ زنی و احداث ساختمان دادگاه بخش طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر برگزار شد.

علی شعبانی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل ایثار و رشادت ملت اسلامی، علما، همه افراد و اقشار کشور به رهبری امام خمینی (ره) است و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: ما با خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و تلاش جهادی و انقلابی برای حل مشکلات جامعه، می‌توانیم شکرگزاری خود را ادا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: بی‌شک اگر همدلی و همکاری در جامعه بین مردم و مسوولان نهادینه شود و از تنش‌ها و حواشی جلوگیری شود، روند خدمت رسانی به مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر دادگاه عمومی طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر تحت نظر حوزه قضایی طارم به پرونده‌های قضایی مردم رسیدگی می‌کند.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات رسانی و تسهیل ارائه خدمات قضایی به مردم منطقه کلنگ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر بر زمین زده شد و امیدواریم با احداث این مکان‌ها روند خدمت رسانی به مردم سرعت پیدا کرده و میزان دسترسی به خدمات قضایی افزایش یابد.

همچنین رئیس کل دادگستری کل استان قزوین به همراه بخشدار، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران از خانواده شهید سید حسام الدین موسوی دیدار کرد.

گفتنی است: ساختمان دادگاه بخش در روستای کوگیر با ۳۵۰ متر زیربنا و در یک طبقه و دادگاه شهر سیردان نیز با ۳۵۰ متر زیربنا در دو طبقه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×