» قضائی » مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی مردم در امام‌زاده حسن (ع) رسیدگی کرد
قضائی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی مردم در امام‌زاده حسن (ع) رسیدگی کرد

بهمن 16, 1402 0

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ و تعدادی از مسئولان با حضور در آستان مقدس امام‌زاده حسن (ع) به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – رئیس قوه قضاییه در جلسه روز دوشنبه، ۹ بهمن به مسئولان قضایی تاکید کرد که به مناسبت دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

رئیس عدلیه در همین راستا به کلیه مقام‌ها و مسئولان قضایی دستور داد: در تمامی ایام سال، به‌خصوص به مناسبت ایام و اعیاد پیش‌رو، هر چه بیشتر در مساجد و اجتماعات مردمی حاضر شوید و از نزدیک و بدون‌واسطه، مسائل و مشکلات مردم را استماع کنید و در حد توان و مقدورات قانونی، در راستای رفع این مسائل و مشکلات اقدام کنید؛ حضور مسئولان قضایی در مساجد و در میان اجتماعات مردمی نباید کمرنگ شود؛ حاضر شدن مسئولان قضایی در «مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه»، امر مطلوب و لازمی است، اما کافی نیست و باید هم در این مرکز بیشتر حاضر شوید و هم هر چه بیشتر در مساجد و اجتماعات مردمی حضور یابید تا مستقیم با مردم ارتباط بگیرید؛ همچنین این آمادگی در «مرکز ارتباطات مردمی» وجود دارد که شما مسئولان قضایی حتی در روز‌های تعطیل برای رسیدگی به مشکلات مردم و مراجعه کنندگان، در آن مرکز حاضر شوید. 

در همین راستا سیدعلی اصغر رفاهی، مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ و تعدادی از مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی، روز پنجشنبه، ۱۲ بهمن ماه همزمان با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور در آستان مقدس امام‌زاده حسن (ع) به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور بیشتر مسئولان قضایی در بین مردم در ایام دهه فجر مسئولان قضایی هر شب با حضور در مساجد به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

رفاهی، بیان کرد: همچنین در این ایام هر روز چند نفر از مسئولان عالی قضایی با حضور در دفتر ارتباطات مردمی با مراجعان دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×