» قضائی » مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی نمازگزاران در مسجد الرسول واقع در مجیدیه رسیدگی کرد
قضائی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی نمازگزاران در مسجد الرسول واقع در مجیدیه رسیدگی کرد

بهمن 25, 1402 0

میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد الرسول با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برپا شد.

خبرگزاری میزان – در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم بعد از نماز مغرب و عشا امروز ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ به مدت دو ساعت با حضور سید علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی در مسجد الرسول واقع در مجیدیه خیابان استاد حسن بنا مجیدیه جنوبی برگزار شد.

 مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران پرداخت و اقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کرد.

رفاهی در حاشیه برپایی این میز خدمت اظهار کرد: رسیدگی به درخواست تمامی نمازگزارانی که تقاضای ملاقات یا مشاوره داشتند اخذ شد. یک نفر از مراجعه کنندگان پرونده کثیر الشاکی داشت که راهنمایی و ارشاد لازم انجام شد.

وی ادامه داد: عمده درخواست‌های مراجعان در این میز خدمت تسریع در رسیدگی و در اجرای احکام بود. برخی از نمازگزاران و امام‌جماعت مسجد از دستور ریاست قوه برای حضور مسئولان قضایی به منظور رسیدگی به مسائل قضایی نماز گزاران بسیار تشکر و قدردانی کردند و خواستار تداوم این امر شدند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: سه شنبه هر هفته را برای برپایی میز خدمت در مساجد مشخص کرده ایم و به طور همیشگی این برنامه و طرح هرهفته یک‌مسجد ان شاءالله با جدیت و قوت هرچه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد. روز گذشته نیز همکاران قضایی و اداری در سراسر کشور مسیر‌های خدمت متعدد قضایی برپا کردند که در اولین فرصت پس از دریافت گزارش‌های مکتوب استان‌ها جمع بندی و محضر ریاست قوه تقدیم‌می شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×