» قضائی » مدیران قضایی آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید کردند
قضائی

مدیران قضایی آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید کردند

اسفند 1, 1402 0

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با حضور در زندان شهرستان خوی، دستور پیگیری درخواست‌های زندانیان این زندان را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه ۴۸ نفر از بازرسان مرکز استان و قضات حوزه‌های قضایی که زندانیان آن‌ها در زندان و مرکز کار درمانی زارعان خوی نگهداری می‌شوند، در چهارمین برنامه سفر کاری به حوزه قضایی خوی، از این زندان و مرکز کار درمانی بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این حضور در دیداری چهره‌به‌چهره با بیش از ۱۷۰ نفر از مددجویان این زندان و مرکز کار درمانی، پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست‌های زندانیان این زندان در مورد هر یک، دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی در مورد این بازدید، گفت: این بازدید‌ها به‌منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به‌منظور رفع آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تصمیماتی اتخاذ شود.

این دیدار‌ها نتایج ارزشمندی به دنبال داشت از جمله اعطای ۱۹۸ مرخصی و موافقت با درخواست پابند ۵۱ نفر و مرخصی منجر به آزادی ۱۳ نفر از مددجویان، عفو موردی ۸ نفر، تعلیق و آزادی مشروط ۱۰ نفر، تجمیع پرونده ۸ نفر و تعلیق قرار ۷ نفر بود.

در حاشیه این دیدار عتباتی با تقدیم لوح تقدیر از دو خیّر بزرگواری که با پرداخت یک میلیارد ریال بابت احسان و خیرات پدر مرحوم خود باعث آزادی سه زندانی شده بودند تجلیل به‌عمل آورد و این عمل نیک آن‌ها را نشان از نگاه خیرخواهانه به مقوله زندان و زندانی دانست.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×