» قضائی » ماموریت سازمان بازرسی به بازرسان کل امور جهادکشاورزی و استان تهران برای رصد اجرای تکالیف قانونی مربوط به محیط زیست
قضائی

ماموریت سازمان بازرسی به بازرسان کل امور جهادکشاورزی و استان تهران برای رصد اجرای تکالیف قانونی مربوط به محیط زیست

اسفند 28, 1402 0

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور دستور پیگیری جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی هیئت مدیره شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – در راستای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید و نظارت میدانی بازرسان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه بازدید کرد.

در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید بازرس کل قضایی امور صمت، معاون بازرسی کل استان تهران، سربازرس گروه بازرگانی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعامل شهرک­های صنعتی استان تهران، معاون سازمان بازرسی را همراهی می­‌کردند.

در ادامه حضور در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه از خط تولیدی شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید شد.

پس از پایان بازدید‌ها هیئت مدیره شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه درخواست‌های خود مبنی بر لزوم نوسازی تصفیه خانه، بروزرسانی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی خطوط تولید، جلوگیری از افزایش عوارش گمرکی ورود ماشین آلات به داخل کشور، ناترازی مصرف انرژی برق و گاز، تامین مسکن برای کارگران، بالابردن سقف معافیت مالیاتی حقوق کارگران، ایجاد مشوق‌های بیمه اب و مالیاتی برای کارگران، حل و فصل مشکلات چاه شماره چهار شهرک، احداث ورزشگاه چند منظوره برای کارگران، تامین منابع آبی و اخذ مجوز حفر چاه، ایجاد و احداث یک تصفیه خانه مجزا با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعبت در روز برای بازچرخانی آب به شهرک، احداث مسجد، ایجاد تعمیرگاه خودرو برای خودرو‌های شهرک، مرتفع شدن مشکلات پساب فاضلاب شهرک و تامین به موقع مواد اولیه و… را مطرح کردند.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور نیز در ادامه پیرامون درخواست‌های مطرح شده از سوی اعضای هیئت مدیره گفت: ایجاد مسکن کارگران و احداث تعمیرگاه قابل حل و انجام از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی به بازرس کل استان تهران و بازرس کل امور جهاد کشاورزی ماموریت داد که رصد و بررسی اجرای تکالیف قانونی مربوط به محیط زیست و سایر دستگاه‌‎های ذیربط را در دستور کار قرار دهند.

اسدیان همچنین از بازرسی استان تهران خواست در خصوص ایجاد حفر چاه پیگیری لازم را انجام دهند.

جلوگیری از افزایش عوارض واردات با احصاء آسیب‌های آن و مکاتبه لازم با دولت و مذاکره با دستگاه‌های ذیربط در خصوص مشکلات طرح شده از دیگر موضوعاتی بود که معاون تولیدی سازمان بازرسی از بازرسان خواست در دستور کار قرار دهند؛ بنابراین گزارش، شهرک صنعتی چرمشهر به مساحت ۲۰۰ هکتار با اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفر و سرمایه گذاری به میزان ۹۹۸ میلیارد تومان یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×