» جامعه » فعالیت بیش از ۲ هزار دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام عمره/ اعزام‌ها از ۱۰ ایستگاه پروازی
جامعه

فعالیت بیش از ۲ هزار دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام عمره/ اعزام‌ها از ۱۰ ایستگاه پروازی

دی 15, 1402 0

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هزینه‌های سفر عمره گفت: هزینه سفر عمره مفرده شامل مخارج ارزی و ریالی مانند بلیت هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، هزینه شرکت‌های سعودی طرف قرارداد، تغذیه و تدارکات، نقل زیارت دوره، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، حمل و نقل با قطار، صدور روادید، جلسات آموزشی، هزینه بیمه، خدمات درمانی و بهداشتی و دیگر خدمات می‌باشد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای سفر عمره ۱۰ گروه قیمتی وجود دارد که بازه قیمتی از حدود ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رضایی درخصوص ایستگاه پروازی برای اعزام زائران به عمره گفت: در این مرحله ۱۰ ایستگاه درنظر گرفته شده که زائران از ایستگاه‌های پروازی تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، ساری، اهواز، یزد، کرمان و زاهدان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد و نخستین پرواز زائران نیز از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام کی‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۴ پرواز انجام می‌شود و حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر اعزام می‌گردند گفت: بیشترین زائران اعزامی از ایستگاه تهران با ظرفیت ۲۸ هزار نفر هستند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ۲۶۰۰ دفتر خدمات زیارتی در سراسر کشور و کارگزاران تحت پوشش، جهت ثبت نام متقاضیان سفر عمره فعالیت می‌کنند.

 وی گفت: دفاتر خدمات زیارتی در قالب بخش خصوصی و مردمی، تحت نظارت سازمان حج و زیارت، خدمات لازم را در زمینه حج و عمره به متقاضیان ارایه می‌دهند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×