» جامعه » طرح سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد
جامعه

طرح سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

فروردین 4, 1403 0

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه را به نام ایران ثبت کرد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام وبدا، وزیر بهداشت کشورمان که در اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در قزاقستان حضور یافته است، به ارائه دستاورد‌های بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در این اجلاس پرداخت که مورد توجه مسئولان سازمان جهانی بهداشت و کشور‌های عضو این سازمان قرار گرفت.

دکتر بهرام عین اللهی همچنین در هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های عضو اجلاس شانگ‌های در خصوص دسترسی به آب سالم و مراقبت‌های بهداشتی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در حاشیه این اجلاس با بیان این که کشورمان در حوزه مراقبت‌های بهداشتی دستاورد‌های متعدد و متنوعی داشته است، افزود: این دستاورد‌ها مورد توجه کشور‌های عضو شانگ‌های قرار گرفته و این کشور‌ها خواستار همکاری‌های دانشگاهی و همچنین همکاری در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: روند دسترسی مردم در ایران به آب آشامیدنی سالم بسیار افزاینده بوده و طرح سلامت خانواده، محور اساسی در سلامت جامعه در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×