» قضائی » صدور اسناد رسمی زمین‌های زراعی و املاک دولتی باید تسریع پیدا کند
قضائی

صدور اسناد رسمی زمین‌های زراعی و املاک دولتی باید تسریع پیدا کند

خرداد 27, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم تسریع در صدور اسناد رسمی زمین‌های زراعی و املاک دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولان نیز با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی باید نسبت به تسریع و تسهیل صدور اسناد رسمی اهتمام جدی داشته باشند.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال که در محل فرمانداری شهرستان مشگین شهر برگزار شده بود با بیان اهمیت و نقش اسناد رسمی در کاهش اختلافات ملکی بر لزوم تسریع در صدور اسناد رسمی زمین‌های زراعی و املاک دولتی تاکید کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها متولی باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ترغیب، تشویق و تبیین اهمیت اسناد تک برگی از طریق رسانه ملی، نشریات و فضای مجازی، مردم را نسبت به اخذ سند سوق دهند و مسئولان نیز با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی باید نسبت به تسریع و تسهیل صدور اسناد رسمی اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه خطاب به مسئولین تصریح کرد: از هر گونه تغییر کاربری غیر مجاز اعم از محدوه شهری و خارج از شهر به جد پرهیز کنند و دستگاه قضایی نیز ضمن حمایت از اقدمات قانونی دستگاه‌های متولی با هر گونه ترک فعل مدیران در این حوزه مطابق با قانون به شدت برخورد می‌کند.

افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان حل اختلاف مشگین شهر و دیدار چهره به چهره مقام عالی قضایی استان با مراجعین و نیز حضور سرزده در شعبات از دیگر برنامه‌های حضور رئیس کل دادگستری استان در حوزه قضایی مشگین شهر بود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×