» قضائی » سیاست‌های نوین دستگاه قضا در هفته قوه قضاییه تبیین شود
قضائی

سیاست‌های نوین دستگاه قضا در هفته قوه قضاییه تبیین شود

خرداد 12, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم تبیین سیاست‌های دستگاه قضایی در برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان– محمد رزم در نشست با اعضای شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری ضمن صدور دستور تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان، اظهار کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد فاجعه هفتم تیر و بزرگداشت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام که به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده و همچنین همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین روز درگذشت رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان دستورالعمل اجرایی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه از سوی معاون اول قوه قضاییه به دادگستری استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا وفق مفاد این دستورالعمل و بر اساس سیاست‌ها و راهبرد‌های مدون قوه قضاییه نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مهمترین ویژگی برنامه‌های هفته قوه قضاییه امسال، تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های نوین دستگاه قضایی متناسب با شعار سال در جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین اقدامات انجام شده در جهت اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه متناظر با اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

رزم یادآور شد: در این راستا اعضای ستاد و مسئولان قضایی باید با استفاده از سخن‌گاه‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیما برای تشریح عملکرد و تلاش‌های مجموعه مختلف دستگاه قضایی استان اقدام و زمینه اطلاع‌رسانی مناسب از دستاورد‌های فعلی قوه قضاییه را فراهم آورند.

گفتنی است امسال در هفته قوه قضاییه برنامه‌هایی همچون دیدار مردمی مقامات قضایی استان در حسینیه‌ها و مساجد، سخنرانی مسئولان قضایی در مراسمات نماز جمعه، دیدار مدیران قضایی با خانواده‌های معظم شهدا، حضور مقامات قضایی در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز استان و تقدیر از کارکنان نمونه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×